!Welcome to my world Enter To My World

یه وقتایی حس میکنم فاصله ای تا فروپاشی روانی در طی یک ثانیه ندارم

وقتی بین مردمم حس میکنم دچار حمله عصبی میشم!

حالت نرمالم اوکیه، ولی وقتی توی اجتماع قرار میگیرم ناخودآگاه حامل اختلال شخصیت مرزی هم میشم

اگه رفتار ما به باورهامون بستگی داره، پس این رفتار من توی باورم ریشه داره

باور من درباره ارزش خودم، اینه که چقد تلاش میکنم و چقد میدونم

نمیدونم درسته یا نه! ولی مطمئنم باور کاملی نیست، که تمام ارزش یک زندگی رو با داناییش بسنجیم

اما وقتی داشتم بهش فکر میکردم، یهو گفتم اصلا ارزش چیه، کی گفته که مردم ارزش دارن

چیه که بهشون ارزش میده؟

از دید اسلام که بهش نگاه کنم، یکم میتونم هضمش کنم

اما وقتی دید پوچ گرایانه دارم سخت میشه، خیلی سخت

این بدترین دوگانگی ایه که بهش دچار شدم

این دو گانگی گند زده به زندگیم!

اول اول باید این دوگانگی رو حل کنم و راه حل اولیه ای که به ذهنم میرسه اینه: کسی که به گزاره ها ارزش میده، حقیقته، و حقیقت برای من میتونه با حقیقت واقعی متفاوت باشه

من حقایق خودمو دارم

و همونارو باور میکنم

وضعیت نظر دهی :
۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی