!Welcome to my world Enter To My World

به کمکتون نیاز دارم!

هر روز که به کنکور نزدیکتر میشیم، نگران تر و خسته تر میشم!

هر روز کمتر از دیروز میخونم و.. این خودش باعث تشدید استرسه :) اونم درست در زمانی که همه به خودشون اومدن و دارن خودشونو پاره میکنن

خبببب راستش.. استرس اصلیم بخاطر آزادیه! آزادی ای که ممکنه بخاطر خراب کردن کنکور امسال، سال دیگه هم ازم سلب بشه

یعنی بمونم پشت کنکور- یعنی مجبورم کنن بمونم پشت کنکور!..

به بهانه هایی فکر میکنم که میتونم بعد از خراب کردن کنکور برا خانوادم بیارم.. اما راستش هیچ بهانه ای ندارم!.. و در صورت نگرفتن نتیجه ی خوب بدون چون و چرا باید به خواستشون، که موندن پشت کنکوره، تن بدم :)

نمیدونم چی میشه

نمیدونم چه اتفاقی میفته

فقط میدونم باید ادامه بدم و هیچ چاره ای جز این نیس

هیچ راه نجاتی- روزنه امیدی..

نمیدونم چند نفر این پستو میبینن، ولی ازتون خواهش میکنم برام دعا کنین

که بهش واقعا نیاز دارم :)

نیاز دارم که پشت کنکور نمونم

نیاز دارم که بعد از کنکور زندگی کنم

نیاز دارم که رشد کنم- که تجربه کنم- که بزرگ بشم- که تغییر کنم- و هزار و یک چیز دیگه..

اما پشت کنکور موندن تمام اینارو ازم میگیره..

تمام رویاهایی که دارمو..

وضعیت نظر دهی :
۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
  • violet snicket
    violet snicket
    ۳ , ارديبهشت ۱۴۰۲
    سلام خوبی؟
    واقعا نمیدونم چی باید بگم چون خودمم همین شرایطو دادم ولی مال من بد تره پشت کنکور نمی مونم اگه قبول نشم خودکشی میکنم. ولی تو امیدوار باش نباید خودتو با فکرای پوچ عذاب بدی... اگه تلاش کردی قطعا نتیجه میگیری.
    تازه پشت کنکور هم بمونی اردیبهشت وقت داری. نگران نباش و فقط تلاش کن.
    من برات دعا میکنم لطفا تو هم برای من دعا کن
  • who am i
    who am i
    ۷ , ارديبهشت ۱۴۰۲
    @violet snicket سلام
    امیدوارم جدی نباشی؟ نمیدونم چیشده که اینجوری میگی
    ولی ارزششو داره؟ زندگی واقعا به کنکور خلاصه نمیشه
    اگه نشد، اگه آزاد بودی که هر کار میخای بکنی، هزار و یک راه دیگه جلوته
    هنوز خیلی چیزا بودن که تجربه نکردی، چیزایی هستن که ارزش زندگی کردنو دارن..
    حتمن دعا میکنم
  • ‌‌‌‌ REN
    ‌‌‌‌ REN
    ۱۷ , ارديبهشت ۱۴۰۲
    مطمعن باش بعد از کنکورت به این روزات میخندی
  • who am i
    who am i
    ۲۷ , ارديبهشت ۱۴۰۲
    @‌‌‌‌ REN بی صبرانه منتظر اون روزم